15 augusti 2007

Kultur + sport

Idag ska jag stadsvandra på tak på Riddarholmen. Jag fick biljetter i födelsedagspresent av min syster. Biljetterna är i.o.f.s gratis, men det är som bekant tanken som räknas.


I helgen fyllde jag år. När man är så gammal som jag är har man inte så stora förväntningar på sin födelsedag, men jag älskar fortfarande att få presenter. Jag fick bland annat den här fantastiska boken:



Om jag hade ägt ett vardagsrumsbord skulle jag kunna haft boken där. Den är stor och snygg och obehaglig. Det räcker ju med att titta på bilden på framsidan för att förstå att det är en fantastisk bok.

Jag fick även ett nytt köksbord (eller jag ska få åka till ikea och välja ett och sedan ska mamma betala). Det är bra, för det köksbord jag har är för litet för att spela sällskapsspel på.

Inga kommentarer: